Levering

Levering fra vores lager finder sted dagen efter, at du har afgivet din ordre. Derefter vil fragtfirmaet tage 1-3 dage at levere til din lokale agent.

Forsendelsen er gratis, hvis du vælger agentlevering i hele Sverige. Ved hjemmelevering er der et gebyr. I weekender og helligdage holder vi lukket og der sker ingen leveringer. Vi garanterer ikke, at disse leveringstider vil blive overholdt, og at der kan opstå fejl. Vi tilbyder ingen refusion, rabatter eller kompensation af nogen art, hvis disse leveringstider ikke overholdes, da de ikke er en garanti fra os.

Under kampagner, ferietider og især under Black Friday, og når vi tilbyder store rabatter, kan vi have brug for ekstra tid til vores leveringstjenester.

Levering og forsendelse

Leveringer omkring helligdage kan tage længere tid end normalt. Der kan gå op til 2-3 hverdage til levering af hovedprodukter.

Levering er gratis til alle adresser i Sverige for ordrer, der indeholder et eller flere produkter fra Gtechs Gulvpleje- og Have-sortiment. 

Alle andre ordrer på reservedele og tilbehør (kun) vil medføre et leveringsgebyr på 49 kr.

Produkter vil blive leveret til den leveringsadresse, du angav, da du afgav din ordre. Hvis du bestiller mere end ét produkt i en enkelt ordre, kan de blive sendt separat og ankomme på forskellige tidspunkter.

Hvis du ønsker produkter leveret uden for Sverige, bedes du kontakte vores kundesupport på 0171 66 33 00 før du afgiver en ordre. Du vil blive informeret om det estimerede leveringsgebyr og leveringstid for din ordre før køb.

Ved leveringer uden for Sverige skal du være opmærksom på, at kunden er ansvarlig for eventuelle told-, skatte- eller gebyromkostninger, der måtte være påkrævet.